Här kan du anmäla dig till våra utbildningar

Har du frågor eller funderingar kring en utbildning så är du varmt välkommen att höra av dig via vår kontaktsida som du hittar här.

Vänligen använd anmälningsformuläret nedan för att göra din anmälan och har du kompletterande frågor eller funderingar så kan du skriva in dem under "övrigt".
Till höger kan du se våra anmälningsregler, vänligen läs igenom dem.

När vi mottagit din anmälan kommer vi sända dig en bekräftelse via epost, du kommer också att få den information du behöver inför starten av utbildningen. Faktura för din anmälningsavgift skickas separat.

Vi ser framemot din anmälan och att få lära känna dig!

Anmäl dig här!

  • Här anger du om du vill delbetala
  • Vi lovar givetvis att aldrig spamma dig eller skicka skräppost utan då och då inspirera och berätta om sånt som är aktuellt i hundvärlden och oss!

    Du kan givetvis avregistrera dig när som helst om du inte längre vill ha mail från oss.
  • Exempelvis: genom rekomendation, google, mässa, Instagram, rekomendation, Facebook, annons etc.
GDPR
Hundsteg värnar om din personliga integritet och eftersträvar alltid en hög nivå av dataskydd och följer den nya Dataskyddsförordningen som gäller från och med den 25 maj 2018 inom EU och tryggar hanteringen av Dina personuppgifter.

Det är viktigt för oss att du känner dig trygg i vår behandling av dina personuppgifter.

Vi samlar in ovannämnda uppgifter för att kunna skriva in dig på den utbildning du valt att anmäla dig till, uppgifterna läggs in i vårt bokförings system för att kunna fakturera dig samt skrivs in på en deltagarelista som delas ut enart till dem som står med på deltagarelistan.

Om du väljer att tacka ja till utskick från oss, så läggs även din epost adress till i vårt epost register. Det är enbart vi som kommer använda din epost till utskick max 1-2 gånger i månaden från oss.

Har du frågor eller funderingar kring det här, tveka inte att höra av dig!
Anmälningsregler

1. Generella regler
I och med att du betalar in din anmälningsavgift betraktas anmälan som definitiv och betalnings- och avbokningsreglerna träder i kraft 

Ångerrätten är 14 dagar enligt Allmänna reklmationsnämndens avtal
 
 
2. När ska jag betala?
Anmälningsavgiften ska vara betald senast 20 dagar efter anmälan

Resterande belopp ska vara betalt senast 30 dagar innan utbildningens start, alternativ enligt upplagd delbetalningsplan
 
 
3. Vilka avbokningsregler gäller?
1. Din anmälningsavgift är inte återbetalningsbar om ångerrätt inte utnyttjats 14 dagar efter den betalats eller ett läkarintyg uppvisas som styrker att sjukdom förhindrar dig att genomföra utbildningen.

2. Avbokning av plats på utbildningen är möjlig fram till 30 dagar innan utbildningens start.

Vid avbokning av plats i ett senare skede är man skyldig att betala för utbildningen. Man har sedan möjlighet att i mån av plats vid senare tillfälle delta på utbildningen.

4. Påbörjad utbildning är du alltid betalningsskyldig för, dock har man möjlighet att i mån av plats vid senare tillfälle delta på utbildningen.

5. Vid "no show" det vill säga ingen avbokning och ingen närvaro är man betalningsskyldig till utbildningen.