Utbildningen är vi stolta att göra tillsammans med Caroline Alupo på "6 ben och en svans". Ett givande och inspirerande sammarbete som kommer ge dig som deltagare en utbildning utöver det vanliga!


Vår hundpsykolog utbildning är inget för latmaskar eller hundägare som vill veta mer. Denna utbildning spänner blicken i dig som vill arbeta professionellt med hund och som inte är rädd för att vare sig utvecklas eller jobba hårt. Det här är utbildning som kan göra dig till en av Sveriges främsta hundpsykologer.

Vi ber dig fylla i ansökan så utförligt som möjligt så att vi kan lära känna dig och se om du och utbildningen är en bra match!

Vi ser framemot din ansökan!

  • Vem/vilka var utbildningsanordnare? Vilka lärare undervisade? Hur många fysiska träffar innehåll din utbildning?

    Saknar du utbildningen men har några års arbetserfarenhet som hundinstruktör är det meriterande men garanterar inte förtur framför examinerade hundinstruktörer. Du antas då på utbildningen genom individuell prövning. Det kan komma att innefatta praktiska prov, intervju och referenser.
    Berätta i så fall nedan om dina arbetslivserfarenheter.

  • Har du inte gått utbildning, bifogar du arbetsintyg
    (max 50 MB)
  • Hur mycket kurser, privatträningar eller dylikt gör du i dagsläget? Är du nyexaminerad Hundinstruktör så skriver du det.
  • Vad jobbar du med just nu? Varför vill du gå den här utbildningen?
  • Vad är din avsikt med att gå den här utbildningen? Vilka framtidsplaner har du inom yrket hund?
  • Berätta om din hund!
    Ålder. Ras/er. Kön.
    Speciela behov eller problembeteenden?
  • Exempelvis: genom google, mässa, Instagram, rekomendation, Facebook, annons etc.

GDPR
Hundsteg värnar om din personliga integritet och eftersträvar alltid en hög nivå av dataskydd och följer den nya Dataskyddsförordningen som gäller från och med den 25 maj 2018 inom EU och tryggar hanteringen av Dina personuppgifter.

Det är viktigt för oss att du känner dig trygg i vår behandling av dina personuppgifter.

Vi samlar in ovannämnda uppgifter för att kunna skriva in dig på den utbildning du valt att anmäla dig till, uppgifterna läggs in i vårt bokförings system för att kunna fakturera dig samt skrivs in på en deltagarelista som delas ut enart till dem som står med på deltagarelistan.

Om du väljer att tacka ja till utskick från oss, så läggs även din epost adress till i vårt epost register. Det är enbart vi som kommer använda din epost till utskick max 1-2 gånger i månaden från oss.

Har du frågor eller funderingar kring det här, tveka inte att höra av dig!

1. Generella regler
I och med att du betalar in din anmälningsavgift betraktas anmälan som definitiv och betalnings- och avbokningsreglerna träder i kraft 

Ångerrätten är 14 dagar enligt Allmänna reklmationsnämndens avtal
 
 
2. När ska jag betala?
Anmälningsavgiften ska vara betald senast 20 dagar efter anmälan

Resterande belopp ska vara betalt senast 30 dagar innan utbildningens start, alternativ enligt upplagd delbetalningsplan med start 30 dagar innan utbildningens start
 
 
3. Vilka avbokningsregler gäller?
1. Din anmälningsavgift är inte återbetalningsbar om ångerrätt inte utnyttjats 14 dagar efter den betalats eller ett läkarintyg uppvisas som styrker att sjukdom förhindrar dig att genomföra utbildningen.

2. Avbokning av plats på utbildningen är möjlig fram till 30 dagar innan utbildningens start.

Vid avbokning av plats i ett senare skede är man skyldig att betala för utbildningen. Man har sedan möjlighet att i mån av plats vid senare tillfälle delta på utbildningen.

4. Påbörjad utbildning är du alltid betalningsskyldig för, dock har man möjlighet att i mån av plats vid senare tillfälle delta på utbildningen.

5. Vid "no show" det vill säga ingen avbokning och ingen närvaro är man betalningsskyldig till utbildningen.